اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۸۷۴۱

کاراته قهرمانی جهان| برتری کومیته تیمی آقایان و بانوان در گام نخست

کاراته قهرمانی جهان| برتری کومیته تیمی آقایان و بانوان در گام نخست
تیم‌های کومیته تیمی آقایان و بانوان در نخستین دیدار خود در کاراته قهرمانی جهان از سد حریفان خود گذشتند.
۱۶:۳۵ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

 روز سوم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از صبح امروز (پنجشنبه - 4 آبان) در شهر بوداپست کشور مجارستان با رقابت‌های کاتای و کومیته تیمی آغاز شد.

در رقابت‌های کومیته تیمی تیم کشورمان با ترکیب ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، صالح اباذری، مهدی خدابخشی، محمود نعمتی و مهدی عاشوری در مسابقات حضور دارد، در نخستین دیدار خود به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت. 

در این دیدار ابتدا ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم کشورمان مقتدرانه و با نتیجه 10 بر صفر حریف خود را شکست داد. در ادامه محمود نعمتی با نتیجه 4 بر صفر از سد حریف خود عبور کرد و در آخرین دیدار نیز صالح اباذری در دیداری یک طرفه 7 بر صفر حریف خود را مغلوب کرد. تیم کشورمان در ادامه مسابقات، فردا (جمعه - 5 آبان) به مصاف لتونی خواهد رفت. 

در رقابت‌های کومیته تیمی بانوان نیز تیم کشورمان که با ترکیب آتوسا گلشادنژاد، لیلا برجعلی، مبینا کاویانی و زینب جعفرنژاد در این مسابقات حضور دارد، در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر کره‌جنوبی را شکست داد. 

در نخستین مبارزه مبینا کاویانی با نتیجه 9 بر 3 حریف خود را شکست داد و در ادامه زینب جعفرنژاد با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید.

یست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و 149 کاراته‌کا از 113 کشور جهان از 2 لغایت 7 آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
مرکز آهن
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین